مصطفی اسدی
رئیس اداره رسیدگی به اسناد

تحصیلات : کارشناسی ارشد حسابداری

تلفن مستقیم : 31401287-081

داخلی : 1287

 

 وظایف و اختیارات:

رسیدگی و بررسی و اعمال نظارت ،تطبیق اسناد با قوانین و مقررات و ضوابط مالی دانشگاه ها، بررسی و تطبیق اسناد هزینه با مستندات ضمیمه، بررسی صورت وضعیت پیمانکاران پروژه های عمرانی و شرکت های پیمانکاری و تطبیق آن با قوانین و مقررات مالی و بخشنامه ها از جمله خدماتی است که اداره رسیدگی ارائه می دهد

  • -مطالعه قوانین و مقررات مربوطه از جمله آئین‌نامه مالی معاملاتی، قانون محاسبات عمومی کشور، قانون برگزاری مناقصات، قوانین و مقررات اداری و استخدامی، قانون کار و تأمین اجتماعی، قانون مالیاتهای مستقیم، قانون بودجه، دستورالعمل و بخشنامه‌های داخلی و وزارتی و ....
  • -رسیدگی به اسناد و لیست‌های حقوق و مزایای واحدهای تابعه دانشگاه از نظر تطبیق با کلیه قوانین فوق
  • -تنظیم حسابهای دریافتی و پرداختی دانشگاه از قبیل سپرده‌ها، ضمانت‌نامه‌ها، پیش پرداختها، علی‌الحسابهاو ثبت مطالبات و بدهی‌ها
  • -پاسخگویی به سؤالات و مشکلات واحدهای تابعه در ارتباط با اسناد هزینه و ارائه راهنمایی‌های لازم به مسئولین رسیدگی به اسناد واحدها
  • -انجام روش‌های ممیزی اسناد به منظور ایجاد سیستم کنترل داخلی منظم در امور مالی دانشگاه
  • -انجام اعمال ممیزی اسناد به منظور ایجاد سیستم کنترل داخلی منظم در امور مالی دانشگاه
  • -کنترل واخواهی اسنادی که در انجام تشریفات مالی رعایت مقررات نشده و گزارش آن به مراجع ذیصلاح
  • -رسیدگی به مدارک و صول درآمد واحدهای انتفاعی دانشگاه و بررسی اسناد و مدارک هزینه پس از پرداخت وجه
  • -تطبیق اسناد هزینه ها با بودجه مصوب
  • -رسیدگی به حساب‌های پیش پرداخت‌ها و هزینه‌های انتقالی و موجودی انبارها و همچنین اموال دانشگاه
  • -گزارش تخلفات احتمالی به مراجع ذیربط و ارائه نظرات اصلاحی در موارد لزوم
  • -پیگیری تسویه بدهی کارپردازان و عوامل مالی
  • -انجام سایر امور محوله از طرف مقام ما فوق